Alla inlägg under mars 2013

Av 33 - 28 mars 2013 23:32

 

Ja, det går ju bra det här med att ta mig tid till mitt skrivande..

Har hunnit fylla 36(?!). Helt ofattbart! Min mamma var ju skitgammal när hon var 36.. tyckte jag då i alla fall ;)

Några utvecklingssteg kan jag i alla fall notera vid denna "ringa ålder". Snö och vinter är något jag ogillat starkt under hela min livstid. I år, alltså vid 36 års ålder, har jag för första gången PERIODVIS uppskattat vintern. Vi har denna säsong köpt en husvagn och byggt en förgård som står i Kåbdalis. Det är verkligen vårt eget lilla paradis! Jag har så smått börjat lära mig att köra skoter.. Vi har hunnit köpa en M1000, sälja den och har nu köpt en som jag själv gillar 1000 gånger mer - en Assault -13. Tonårsdottern vägrar att följa med. Hon uppskattar istället den egna tiden hon får här hemma. Känner mig inte helt bekväm som mamma på den punkten, men jag har ett vagt minne av att jag saknade att få det förtroendet själv när jag var 15. Dealen är att det är okej så länge hon sköter sig..och än så länge håller den. 


Hon har för övrigt tagit hem en kille ikväll för första gången!! Kan det kanske hänga ihop med att bonuspappa Patric INTE är hemma ;) Jag vet inte varför, men jag är själv lite pirrig i magen ;) Har gjort mitt bästa för att inte vara pinsam (för sådan var dealen). Jag har faktiskt bara tittat in EN gång! Som den godhjärtade mamma jag är ville jag bara se till att de fick lite godis och dricka... det är väl inga konstigheter?! Fanny grymtade till och blängde på mig och Freddan tyckte att jag hade gjort bort mig.. Dagens barn?! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


35årig tvåbarnsmamma, bonusmamma, sambo, ex, lärare, träningsentusiast.. Ja, det kan väl få inleda beskrivningen av mig. Jag tycks gå runt på ett konstant overload och i allt detta är skrivandet min "terapi". Så varsågod - diagnostisera mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards